SCRIBBEPRINTSCO

Idag är jag ledig. Planen var att åka till havet med Hanna men himlen är helt grå och dessutom vaknade Hanna upp sjuk. Aja det är inte mycket att göra. Känns lite okej ändå för jag är helt slut efter helgen. Har både jobbat och varit iväg på massa roligt så jag har knappt varit hemma alls sen i torsdags. Men det är sånt som ger minnen och gör livet värt att leva eller hur. Livet kan inte bara vara jobb och annat halvtråkigt. 
 
Iaf så har planen ändrats till att bara vara hemma idag. Det började precis regna lite så har inte lust att göra någonting ändå. Men! Jag råkade shoppa lite haha. Tittade på Scribble prints co livestream nyss och upptäckte att hon släppt nya klistermärken inför hösten! Jag beställde både thanksgiving kitet och halloween kitet. De är så fina att jag smäller av! Så exalterad inför att få planera med dom! Oktober kommer bli så fin i min kalender!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide