DENNA TORSDAGEN ALLTSÅ

Jag måste bara få klaga lite. Denna dagen började inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Klev upp ur sängen, dötrött, trots att jag sovit rätt många timmar. Kunde inte sätta in linserna för jag var för trött i ögonen ... redan där, va fasiken liksom. Bestämde mig för att ta tåget, för första gången sedan jag kom tillbaka till jobbet efter semestern. Kommer till tågperrongen och upptäcker att det tåg jag ska ta är inställt! Vad är detta!? Eftersom att klockan då var kvart i 8 så vet jag att det inte finns några parkeringsplatser utanför jobbet så det var bara att se glad ut och stå kvar och vänta. När tåget väl kom så var det hur mycket folk som helst som skulle på, men jag hade lite flyt och fick en plats iaf. När jag kom av tåget i Göteborg och skulle gå till jobbet så började det ösregna. Jag tog glatt upp mitt paraply som då upptäcker är trasigt! Det gick verkligen inte att använda så det var bara att traska på i ösregnet. Så nu sitter jag här på jobbet, sen och pisseblöt. Denna dagen kunde ju ha börjat bättre om man säger så. 
 
Men jag är löjligt nöjd över att jag är ledig imon, på lördag och söndag. Det får mig att må lite bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide