UTBILDNINGSDAG OSV

Har precis kommit hem efter en utbildningsdag med jobbet. Måste erkänna att jag var väldigt skeptiskt och jag såg inte alls fram emot denna dagen men det blev hur bra som helst. Det blev ändring i schemat så vi fick lära oss lite förhörsteknik under eftermiddagen så nu är jag förhörsledare haha. Får se när det kommer till användning men det var verkligen roligt att ha en öppen diskussion och få reda på saker jag inte visste. 
 
När jag hade slutat ringde patrik och sa att han skulle åka iväg och vara borta hela kvällen så nu sitter jag ensam hemma igen. SÅ JÄVLA TRÅKIGT. Känner verkligen att jag kunde stannat kvar på jobbet och jobbat istället, hade varit roligare. Alltså kommer ni ihåg när jag skrev att jag är konstant ledsen? Det är jag fortfarande .. speciellt när jag är ensam. jag vill börja storgråta precis hela tiden. jag känner mig så fruktansvärt ensam hela tiden, vilket jag är. det känns som att jag tappar bort mig själv och jag vet inte riktigt hur jag ska göra längre. 
 
Vill boka en resa nu och försvinna iväg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling du har mig i alla lägen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide