DAGENS

Det som är mindre kul denna måndagen är att min matlåda läckte ut i hela handväskan .... Så jag fick starta min morgon på jobbet att i panik storstäda hela väskan. Hur tröttsamt är inte det då! nu doftar min väska lite svagt av vitlök ... oh jag är så missnöjd! Fick bort all jäkla sås iaf. frågan är bara vad jag gör åt doften? 
 
Men något som är bra idag är att det är måndag, det är sol, jag har mina nya skor på mig (som är supersköna) och jag fick tag på en balansplatta på jobbet som jag nu står på. Planen är att stå på den hela dagen men vi får se hur det blir med det haha. har stått på den nästan två timmar och jag är redan trött i benen.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide