KUNGSMÄSSAN

Har haft en super mysig dag på Kungsmässan tillsammans med Anton, Emma, Elain och Lisette. Vi alla gick verkligen all in när vi shoppade haha så nu har jag massor av nya fina sommarkläder. Blev två par shorts, ett par haremsbyxor, en tunn kofta och en tshirt. Känner mig jätte nöjd med dagens inköp, speciellt eftersom att jag nog inte köpt några nya kläder sen i julas när vi flyttade. 
 
Har precis ätit lite middag för mig själv och gjort ett gäng matlådor inför de närmsta dagarna. Lax med färskpotatis och sallad, hur gott är det inte. Skulle nog kunna leva på det resten av mitt liv haha. Nu ska jag ta en dusch och sen betala räkningar för klockan 8 börjar sommar med Ernst! Som jag har längtat! Haha de flesta känner ju mig som tant sara så jag måste leva upp till namnet! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide