FREDAGSMYS

Jag kunde verkligen inte somna igår kväll. Sista gången jag tittade på klockan så var den halv 1. Kändes inte okej alls när klockan ringde 5.30 och jag var tvungen att gå upp. Lade ner två celsius i väskan innan jag gick hemifrån så förhoppningsvis håller jag mig vaken under dagen iaf. Planen är att lägga mig tidigt ikväll, känns lika bra eftersom att jag börjar tidigt imorgon med och Patrik jobbar möjligtvis hela kvällen och är inte hemma ändå.
 
Eftersom att det är fredag idag så dyker ju tanken fredagsmys upp direkt .. vad kan man ersätta godis/chips/läsk med förutom frukt? Är inte alls sugen att äta massa frukt. Fast jag kanske ångrar mig sen, vem vet haha. typiskt mig att ha beslutsångest.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide