HAHAHA TITTA PÅ MIN BLOGG

Min favorit bästis har snott min blogg och fixat i ordning den! Haha ser ni inlägget nedanför? Den jäkeln! När man minst anar det dyker hon upp! Tack bästa för min underbart fina blogg. Jag älskar den! Nu är det kul att skriva igen! 

Igååååår så hade jag en grym dag. På dagen skjutsade jag Patrik till stationen för han skulle se Frölunda matchen och själv åkte jag till Kungsmässan. Hade tidigare spanat in en plånbok som nu äntligen är min! Åkte och hämtade Emma och så åkte vi och handlade vi massa gott innan vi åkte hem till mig. Det blev thaimat-cola-chips-polkagris-popcorn-myskväll! Vi satte på Sagan om ringen på tv men vi satt nog mest och tjötade hihi. Så skönt att elmustachiobästis är hemma igen! 

Denna plånbok köpte jag! Bilden är från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide