Elmustaschiobästis på smygbesök!

Hello you!
Det är Saras lilla elmustaschiobästis som är på smygbesök här. Jag lovade sara att byta ut hennes header och sådär, och kan ni gissa? Jag kom ihåg hennes mailadress OCH lösenord på första försöket. HIGH FIVE! Så nu vet hon faktiskt inte ens att jag är här inne och smyger runt hihi. 
 
Igår hade vi filmkväll och tittade på första sagan om ringen filmerna, meningen var att vi skulle se tvåan med men istället började vi kolla på backstagefilmer ifrån The hobbit inspelningen istället haha. Så himla mysigt! Massa popcorn och gott. Vi åt även lite thaimat innan. 
 
Dock vaknade jag upp som en snörvlande gammal gumma idag, så det är därför jag sitter med hennes blogg helt enkelt. Jag har så tråkigt och känner mig förjäklig. Så lite roligt får man allt ha! Om ni vill så får ni gärna kika in på min blogg också, den är helt klart värd att läsa hihi ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide