WORKING OUT

Jag dör dödens död just nu haha. fy tusan vad otränad jag är! Kom hem från gymmet för en stund sen och har precis ätit lite lunch. Körde bröst, biceps och triceps. Sen hade jag lite tid över så jag gjorde några knäböj samtidigt som jag kastade en medicinboll mot väggen. Känner mig helt skakig i hela kroppen haha men de är skönt! 
 
Innan gymmet tog vi en sväng till kungsmässan. Vi drack kaffe och tjötade och sen köpte emma en yogamatta. Jag köpte handkräm och ett lip balm inne på bodyshop. åsa hittade bästa erbjudandet, 3 olika handkrämer fär 150 istället för att köpa 1 för 130. Dessutom fick jag 100 kronor i medlemsrabatt så jag behövde knappt betala någonting. hur bra är inte det då? Ska ta en lång dusch nu och bara njuta av att vara ledig. Jobbar hela helgen så man får ju passa på att njuta när man väl kan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

MEn det är bara för att jag är BÄST! Hittar alltid erbjudanden ;) Hihi! Jag är helt döööd i min kropp nu!

2014-02-08 @ 23:03:50
URL: http://www.triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide