GODMORGON LÖRDAG

Så himla typiskt att Åsa hann gå från jobbet innan jag kom hit 7.30. hade behövt klaga lite på min träningsvärk haha. asså ja skäms nästan för hur ont jag har. hur sinnessjukt dåligt tränad är jag! Jag har ont ... överallt. typ precis överallt haha. jag tog inte ens i speciellt mycket! Fasar inför imorgon då min träningsvärk lär va värre.
 
Det var såååååå segt att gå upp vid 6 imorse. men jag lyckades efter många om och men hihi. Blev överlycklig när jag skulle betala parkering utanför jobbet och någon satt sin gamla biljett i automaten. Biljetten räcker ända till klockan 6 ikväll så jag slipper betala idag. Att man kan vara så nöjd över att slippa betala 50 kronor hihi. Vem du än är som lämnade din lapp så du har gjort min dag! thank you very much!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide