FÖRSTA DAGEN

hej vänner. Än så länge har min dag varit toppen. Gick upp i hyffsad tid imorse och åkte hem till Emma. Vi drack kaffe, jag gosade massor med Anton och därefter dök Åsa upp. Då åkte vi till kungsmässan för sushi, mer kaffe och shopping. Jag lyckades äntligen köpa en höstjacka och självklart två saker ifrån bodyshop haha. Åsa och Emma köpte jeans och Emma köpte även en snygg klänning inför dopet på söndag. Men nu sitter jag på jobbet. Första dagen efter 3 veckors ledighet och jag känner mig faktiskt helt förvirrad haha. Är nöjd över att jag kommer ihåg alla lösenord iaf, de trodde jag inte! Håller på att läsa igenom de drygt 100 mail som jag missat och samtidigt som jag håller på med imse men det här ska nog blir bra ändå. jag får ta det lite lugnt idag haha. Åsa jobbar natten så vi hinner ses lite ikväll också innan jag åker hem, tjoho.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide