LEDIG TORSDAG

Har inte haft lust att göra någonting idag. Har bara myst framför tv' n, druckit te och uppdaterat både iPhone och iPad till iOS 7. Som jag sa innan, love it! Ska in till stan om en stund och möta upp Cissi för en kaffe i solen. Kommer bli super mysigt. Vi ses inte så ofta på grund av jobb men ibland lyckas vi allt ordna nåt hihi. Är ledig imon med och då är planen att åka in till stan och uppdatera höstgarderoben. Tröttnat på alla kläder jag har, hur är de ens möjligt? Men tror jag ska gå igenom alla kläder, rensa och sen lägga det i lådan, den där klädinsamlingslådan. Det är ju bättre än att slänga. Nu ska jag leta eter någonting tråkigt att ha på mig ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide