TJABBA TJENA HALLÅ

Oh vilken dag! Sitter på jobbet nu och har rast. Dagen började med ett två timmar långt möte och jag höll på att somna hela tiden haha. Mötet va inte tråkigt men jag är så förbannad trött eftersom att jag tog ut som så igår kväll och dessutom så va Gustav inte så sugen på att sova under natten. Det va mycket roligare att hoppa på mig och Patrik och skrika .. Har en timme kvar på jobbet och sen ska jag åka hem. Funderar på om jag ska tvinga iväg mig själv till gymmet eller om jag ska ligga på soffan tills jag somnar hihi. Men slutar tidigt idag så det känns ändå rätt värt att gå till gymmet, vi får se helt enkelt! Måste även säga det att jag har inte sån hemsk träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha. Iofs är detta bara dagen efter haha blir nog värre imon.
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide