OOOOOH WHAT A MORNING

Eftersom att jag är ledig idag så tänkte jag börja dagen med en sovmorgon. Men nepp, de tyckte inte Gustav. Hade balkongdörren öppen i natt så han sprang ut och in ut lägenheten som en tok vid halv 7 imorse och sen tycke han att det var en bra ide att leka med min laddare till mobilen. Så mobilen flög i golvet och sen drog han med sig den och la den under sängen, precis i mitten. Dessutom är det väldigt roligt att tugga på allt idag. Sladdar, växter, mig .. JAG BLIR SÅ TRÖTT. haha och snart kommer en till. Gustav är så snäll som ger mig en chans att öva upp mitt tålamod iaf ..
 
Eftersom att jag ändå va uppe så tidigt så tänkte jag dra till gymmet men jag hade faktiskt ingen lust så jag körde lite lättare övningar i vardagsrummet istället. Lättare sagt än gjort när Gustav skulle va med på allt. De va en utmaning att göra övningarna med honom på axeln, i famnen och på ryggen haha mammas lille skitunge! 
 
Ska göra lite lunch snart och vid 13-tiden så blir det nya fina naglar tillsammans med Hanna! Kommer bli super mys och jag behöver verkligen fixa naglarna, har 5 kvar ... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide