I CAN TELL YOU THERE´S NO PLACE WE COULDN´T GO

Oj va mycket jag haft att göra i helgen, har inte haft tid att blogga alls. I lördags så åkte jag och Patrik och shoppade i Kungsmässan, vi åkte även förbi XXL i Sisjön och köpte mig en cykel! Förhoppningsvis blir premiär cyklingen på torsdag då jag jobbar natten. På kvällen drog vi även till Inseros och fiskade tillsammans med Jenny och Johan. Det blev ingen fisk men mysigt hade vi det!
 
Igår så åkte jag och Patrik in till stan en snabbis och shoppade lite morsdagspresenter. Jag fick med mig en parfym och två klänningar till mig också hihi. Senare på dagen åkte jag hem till farmor och fikade med halva släkten och därefter åkte jag och min familj minus Patrik till Linné terassen och åt middag. Supermysigt!
 
Denna veckan är det inte mycket jobb, jag jobbar ju självklart idag och sen på torsdag natt, och sen lördag och söndag. Perfekt ju. Ska på min kusins student imon, Patriks systers student på onsdag och min brors student på torsdag. haha hur skönt som helst, ingen matlagning på halva veckan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide