GODMORGON SJUSOVARE

Godmorgon! Igår så följde Emma med mig hem efter jobbet så vi kunde ha ett slumber party! Vi åt tacos och satt på balkongen och rökte vattenpipa och lyssnade på musik i flera timmar. VÄRLDENS MYSIGASTE KVÄLL MED VÄRLDENS BÄSTA MUSTACHIOVÄN <3 Har ont i nästan hela kroppen nu för att jag skrattade så himla mycket under kvällen haha. Kommer inte ens ihåg när jag senast skrattade så mycket. 
 
Först när vi gjorde i ordning vattenpipa så sög Emma i såg nåt jäkla glitterdamm så att hon blev helt svart i munnen HAHA och sen skulle hon prova igen och då fick hon massa vatten i sig för vi hade fyllt den med lite för mycket vatten HAHAH. Oh man måste nästan ha varit med för att förstå hur sjukt roligt det var!
 
Nu ligger Emma och sover i sängen och jag har varit vaken i typ en timme nu. Oh hon är en sån latmask! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide