HÅKAN HELLSTRÖM

Oh älskade Håkan. Asså det går knappt att beskriva hur dagen igår var! Först träffade jag Emma i stan och så gick vi till donken för lite mat. Sen åkte vi till slottskogen där vi mötte upp Åsa, Jens och Jens vän. Vi satt och mös på gräsmattan i solen och sen gick vi vidare till en annan del av slottslogen där Jens och Åsas vänner satt. Vi hängde där någon timme innan jag och Emma bestämde oss för att gå in på konsertområdet. Håkan började spela vid halv 9 och höll på till typ 11. Efter konserten va de 27 000 personer som skulle åka spårvagn haha! Så jag och Emma gick till järntorget och tog vagnen där istället. Jag va hemma vid typ halv 1 så de va inte lätt att ta sig hem hihi. Men det va nog en av de bästa konserter jag vart på! Håkan är så himla mysig, vill bara ta med honom hem! Kommer aldrig glömma den kvällen som jag fick dela med bästis iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide