FÖRSTA DAGEN

Godmorgon allihopa! Befinner mig på jobbet efter 4 dagars ledighet och jag känner mig som en ny människa hihi. Det gick bra att ta sig till jobbet idag. Vaknade redan vid 7 trots att jag började 9.30. Men jag gjorde i ordning mig i lugn och ro och jag åt även frukost hemma vilket aldrig händer. Det tog typ en timme för mig att ta mig till jobbet vilket känns som en helt okej restid. Tog bilen till Hede och därefter tåget till centralen. Perfekt att kunna ta bilen en bit istället för bussen som tar hur lång tid som helst. Jag måste bara hitta hem sen ikväll haha. Jag hittar om jag kör "innervägen" men jag tror att jag ska köra på motorvägen istället så går det lite snabbare. Det är ju alltid bra att kunna flera olika vägar hem. 
 
När jag kommer hem sen iaf så ska jag och Patrik bygga ihop garderoben i sovrummet så att vi får undan alla kartonger med kläder i! Badrummet och tvättstugan är helt klara och även köket är nästan helt klart. Det är bara ett par glas som försvunnit som jag ska hitta och ställa in i ett skåp. Vardagsrummet är katastrof och även lilla rummet och hallen. Men det är nog snart fixat. Jag är ledig torsdag till söndag denna veckan och jag hade tänkt att jag skulle stanna hemma och bara fixa så att allt blir klart! Kanske tar mig en liten tur till kungsmässan också för lite shopping till mig och julklappsshopping hihi.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide