WHEN THE BEATS DROP

Denna dagen gick fort fram till lunch sen har tiden gått i slowmotion! Men nu är det bara en timme kvar tills jag slutar iaf. Ska hem direkt och hjälpa Patrik med tvätten och disken för sen blir det gymmet! Sitter här och taggar till  för mig själv haha. Sitter och kollar på massa inspirations bilder och funderar på om jag orkar åka till stan imon och kolla på träningskläder. Jag tränar alltid i tröja men jag hade velat ha några linnen också. Det blir så himla varmt på gymmet där jag tränar när solen ligger på. Börjar svettas innan jag ens kommit in i gymmet liksom haha.
 
Tumblr_mhtp5fuf0m1s1gf21o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide