OH FUCK .. IT´S FRIDAY

Godmorgon! Tänkte precis skriva woho det är fredag! Men det känns lite mer som fan det är fredag.. haha jag jobbar kvällen idag, 15-24 så jag känner mig inte supernöjd men what to do. Får trösta mig med att jag fick mitt jobbpass ändrat för imon så jag kan gå med Patrik och hans familj på Rondo och titta på After Dark. Kommer nog bli jätte roligt och jag är ledig på söndag dessutom. Jag måste verkligen försöka att jobba på att fokusera på saker som är bra istället för dåliga. Känner att jag ska vila från träningen idag och imon, känner ändå att jag har lite ont i halsen. Men på söndag ska jag må toppen har jag bestämt! Hörs senare när jag kommit till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide