Godmorgon godmorgon

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon så fåglar i köööör. Haha texten är helt fel va? Hihi fick för mig att den gick så och nu sitter de fast i huvudet. Aja sitter på jobbet iaf och dricker shaken till frukost. Gottigottgott! Så jäkla jobbigt att gå upp imorse men nu när jag väl är vaken är de helt okej att jobba nu. Speciellt när jag bara jobbar 7 timmar!

Patrik hämtar mig efter jobbet och så ska vi till Ikea och kolla på en garderob. Känner att vi behöver de eftersom att de är så trångt hemma hos oss. Vi har för mycket saker! Ska försöka rensa lite imon. Men efter Ikea ska vi hem till Patriks morfar och Diana :) dom har flyttat så de ska bli himla kul att se hur de bor nu. Tänkte skriva att jag ska fortsätta jobba men det är ingen som ringer hihi as skönt. Men vi hörs sen, måste va lite social mot mina kollegor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide