MÅNDAG

Igår så åkte jag hem till Emma under förmiddagen för att få mysa med henne, pojkarna och Åsa. Vi fikade, pratade och lekte med Anton såklart. Emma plockade ihop två påsar till mig med kläder och massa andra "bra-att-ha" grejer. Tack frugan!
 
På eftermiddagen så åkte jag och Patrik till MVC för läkarbesök. Jag blir fortsatt sjukskriven fram tills 25 november och sen tar jag ut föräldradagar, eftersom jag hade tänkt gå från jobbet då. Livmodertappen ser bättre ut men läkaren tror att om jag anstränger mig för mycket så kommer den minska igen. Bebis tillväxt är normal men ligger lite i underkant, -14%. Jag ska på återbesök varje vecka för kontroll så det känns bra. 
 
Läkaren pratade även om förlossningen, om att jag planerat att föda på Varberg. Om det är så att jag föder innan vecka 35 eller om bebis väger mindre än 2,5 kg så får jag inte föda på Varberg för de har ingen Neo. Då måste jag åka till antingen Östra eller Halmstad och det skrämmer mig. Jag håller alla tummar och tår att bebis vill stanna kvar i magen tills vecka 36 iaf och att hon lagt på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide