JUL PÅ LISEBERG

 
Igår eftermiddag så bestämde jag, Patrik, Hanna och Ankan oss för att gå på öppningen av Jul på Liseberg. Jag förväntade mig väldigt mycket folk men det var faktiskt lugnt. Vi åt middag på Tyrolen och sen strosade vi runt och bara mös. Hanna den galningen åkte mechanica! Vi andra stod och tittade på istället haha. I slutet av kvällen så gav min rygg upp, hade så fruktansvärt ont i ländryggen! Men efter massage från Patrik, efter vi kommit hem, så kändes det bättre. Just nu har jag fortfarande rätt ont i ländryggen och även på höger sida så denna dagen får jag nog spendera i soffan. Fy nu börjar det faktiskt bli riktigt tungt, som tur är så är det inte allt för många veckor kvar till BF. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide