IBLAND MÅSTE MAN FÅ KLAGA NÄR INGET KÄNNS BRA

- Jag kan inte längre sova på nätterna. Varknar varje timme eller så somnar jag när Patrik går upp vid 5.30 
- På nätterna så kliar det fruktansvärt mycket i mina ben. Känns inte som nåt hjälper. 
- Brukar vakna på natten av att mina händer domnat bort. Nu har det även börjat hända på dagarna.
- Jag svettas och fryser om vartannat. 
- Bebis ligger och trycker mot blåsan så det sticker och gör ont. Känns som att jag måste kissa hela tiden. 
- Bebis sparkar alltid på samma ställe. Höger revben. Känns som att jag kommer få ett blåmärke där snart.
- Jag har konstant ont i ländryggen. Känns iaf lite bättre när Patrik masserar. 
- Jag har vuxit ur nästan alla mina kläder. Får snart börja sno kläder av Patrik. 
 
Men även om allt just nu känns skit så är det faktiskt inte speciellt långt kvar. 24 dagar kvar till BF och jag kan se ljuset i tunneln. Dessutom är jag faktiskt väldigt tacksam över att jag är sjukskriven. För jag vet inte hur jag skulle kunna ta mig igenom denna perioden och även sköta mitt jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide