SISTA DAGEN PÅ PKC

Jag kan inte fatta att jag idag gjort min sista dag på PKC. Jag har haft en väldigt fin dag. Lite jobb och mycket prat med mina härliga kollegor. Jag fattar inte riktigt att jag inte kommer att gå dit imorgon och se alla. Jag fick en vacker blombukett innan jag gick och en av gruppcheferna, Mathias, höll tal. Det var ett under att jag lyckades hålla mig från att storgråta haha. Alltså PKC är verkligen den bästa ( och enda haha ) arbetsplatsen jag varit på. Min nya arbetsplats kommer få det svårt att toppa PKC liksom. Som tur är har jag bara hört bra om min nya arbetsplats så jag hoppas verkligen att det blir bra! Mathias sa att om jag inte trivs så får jag komma tillbaka haha och det är skönt att höra även om jag hoppas att det inte ska bli så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide