VI VÄNTAR EN FLICKA

Jag är så otroligt lycklig! En liten flicka. En liten groda haha. Hon låg som en liten boll, ihop med benen, vägrade att vända på sig och ville inte sammarbeta alls. Ja, ni ser ju vilka bilder vi fick hihi. Ett tag trodde jag att vi aldrig skulle få reda på om hon var en flicka eller pojke. Men tillslut, efter ca 45 minuter, så gick det! Min fina lilla flicka. 
 
Efter ultraljudet grät jag halva vägen till Kungsmässan, dit vi var på väg för att köpa bebis första plagg. Jag lyckades ta mig samman innan vi gick in iaf. Vi köpte två bodys och ett par leggins. Ville först köpa en klänning men eftersom att hon kommer i mitten av december så ångrade jag mig. Men jag kanske ångrar mig igen och köper en klänning sen hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide