DÖR TRÖTTHETSDÖDEN

Jag tror knappt att jag sovit en blund i natt. Gustav var helt galen. Han rev på dörren, drog i handtaget till ytterdörren, jamande (ylade) som en tok. Jag höll på att tappa det. Men Patrik sov som en stock .. fattar inte hur han kan sova igenom allt? Dessutom hade jag tydligen stängt av mitt alarm imorse så jag vaknade 15 min innan jag skulle gå. Jag flög upp och hann faktiskt hämta Emma och komma i tid till tåget som vi skulle med. Förmiddagen på jobbet har gått hur bra som helst men nu börjar jag verkligen känna av tröttheten. Känns som att mina ögon går i kors. Ikväll så tänker jag lägga mig riktigt tidigt. Slutar 18.30 så jag ska bara hem och laga middag och därefter tänker jag gå och lägga mig. Bra plan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide