DET HÄNDER ALDRIG

Jag måste börja med att säga att jag aldrig tappar någonting. Jag kan vara lite slarvig och förlägga grejer hemma liksom men jag har aldrig tappat någonting så att det försvunnit. Igår så åkte jag till Ica för att handla. Jag hade mitt bankkort och körkort i fickan tillsammans med listan över vad jag skulle handla. När jag kom fram till självutcheckningen och skulle betala, upptäckte jag att mitt bankkort var borta! Förstå paniken som uppstod när jag letat igenom alla mina fickor flera gånger och bankkortet är försvunnet! Jag står i flera minuter och bara stirrar  och svettas för jag vet inte vad jag ska göra haha. Men jag tänker att jag måste gå iväg och leta efter kortet. Så jag säger till en ur personalen som står närmast att jag tappat mitt bankkort och då svarar hon, "heter du Sara?". Jag kopplar inte alls och säger eeeeeeh, aaaaa. Och då berättar hon att någon hittat mitt bankkort och lämnat in det! Så jag fick tillbaka det. Jag har aldrig haft sån tur i mitt liv! Jag har nog aldrig svettas så mycket i mitt liv heller haha. Från och med nu så ska jag aldrig ha mitt bankkort löst i fickan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide