M Å N D A G

Min dag startade inte superbra. Eller det började redan i natt när Gustav gick bananas mellan 1-2. Vaknade upp vid 6.30 och kände mig rätt sliten efter få timmar sömn. Hoppade in i bilen för att åka till jobbet och direkt när jag kör ut från området så fastnar jag i bilkö. Tack vare bilkön så missade jag tåget. Kom då på att jag skulle ta bilen till jobbet för att inte komma sent. Problemet var bara att det var bilkö från kungsbacka till göteborg ... Satt i bilkö i sammanlagt 50 minuter. Lagom nöjd. Fick iaf tag på parkering men jag blev 20 minuter sen. Aja, det är bara att se glad ut liksom, inte mycket annat att göra. MEN dagen på jobbet flyter på bra. Jag har bra samtal och det är lunch om 45 minuter. 
 
HAHA och nu fick skäll av två kollegor för att jag inte städar köket! Uuuh det är så tråkigt att ha köket! Men jag får väl gå och städa då haha.

PS Avslutade dagen på topp, 30 samtal! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide