SUMMERBURST DAG 1

Idag känner jag mig helt mörbultad! Summerburst igår va grymt men vi var där för tidigt. Vi kom dit redan 2 när det precis började så när klockan var 23 och Axwell Ingrosso skulle spela så orkade vi inte. Vi stannade några minuter men sen gick vi. Jag hade så ont i min höft (har fortfarande ont i höften) och i fötterna. Men idag har vi en bätte plan. Robin kör in till stan och så ska vi äta middag på någon restaurang och då kommer vi gå in på summerburst vid typ 18-19. Blir helt perfekt. Det är ändå då de som vi vill se börjar spela, innan är det inte någon som vi är sugna på. Det regnade inte så mycket igår ändå, det kom några skurar och det var svinkallt men för det mestar var det uppehåll. Hoppas på bättre väder idag men hört att det ska vara sämre ... vi får se! 
 
Just de! Vet ni hur många steg jag tog igår? Över 23.000 steg! Så jäkla nöjd, men de kommer ju aldrig hända igen haha. Lär inte bli lika många steg idag men förhoppningsvis över 10.000 iaf!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide