MÅNDAG

Godmorgon! Efter att ha jobbat hela helgen var det skönt med sovmorgon. Även om Gustav väckte mig först vid fyra och sen vid 9 för att gosa hihi. Så mysigt att starta dagen så. Idag ska jag göra någonting som jag undvikit sen i julas. Jag ska gå till optikern och boka en tid för en synundersökning. Jag kan verkligen inte läsa text på långt håll. Ser knappt registreringsnumret på bilen framför och jag kan inte läsa trafikskyltar förens jag är nästan brevid dem. Så det är verkligen dags att ta tag i problemet! Men jag tror inte att det blir glasögon utan isåfall linser, tycker verkligen inte att jag passar i glasögon. Tycker inte ens att jag passar i solglasögon liksom. Aja, vi får se hur det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide