SÖNDAG

Jobb, jobb, jobb. Fredag, Lördag, Söndag. Igår åkte jag hem direkt från jobbet, bytte om och därefter åkte patrik och jag hem till hans föräldrar på middag tillsammans med mina föräldrar. Vi stannade tills klockan var halv 1, då var jag för trött. Jag och patrik var väl hemma vid 1. Somnade direkt jag lade huvudet på kudden. Klockan ringde 6 igen och nu sitter jag på jobbet. 5 timmar sömn är alldeles för lite för mig! Efter jobbet ska jag hem, byta om, hämta patrik och sen ska vi till Göteborg igen för att gå på kalas för min farbror och kusin. Vet inte hur jag ska orka men det är skönt att vara ledig både måndag och tisdag nästa vecka iaf. Lär typ sova bort hela måndagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide