MÅNDAG

 
Är det bara jag som känner "äntligen måndag" ? haha, troligtvis. Men det känns så skönt att det är ny vecka och jag har en riktigt bra känsla inför denna veckan. Jobbar på stationen idag, vanliga stället imon och sen är jag ledig i 3 dagar! Ska bli löjligt skönt att vara ledig så många dagar i rad. Har lovat mig själv att inte bara ligga på soffan, känns som att jag gör det lite för ofta. Har inte varit på gymmet på en evighet så en av dagarna ska jag dit iaf. Jag hoppas att jag orkar 2 av dagarna. Lär ju ha träningsvärken från döden efter första dagen eftersom jag inte tränat på väldigt länge haha men jag håller tummarna för två dagar ändå. 
 
Jo! Något jag är riktigt exalterad över är att mitt gym öppnar en ny lokal precis utanför jobbet! Vi snackar 50 meter från jobbet till gymmet. Oh vilken lycka! Har lovat mig själv att verkligen utnyttja att det ligger så nära och faktiskt ta mig dit innan eller efter jobbet beroende på vilken tid jag jobbar. Borde lyckas komma dit 1-2 gånger i veckan. Känns inte som att jag kan komma med några ursäkter nu när det ligger så nära. Dessutom så har Emma och Åsa kort på samma gym så då kan vi träna ihop! Allt blir ju mycket roligare när man är fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide