WORKING NIGHT

För ovanlighetens skull har jag precis kommit till jobbet. Jag jobbar sällan kväll men denna perioden har jag faktiskt lagt in 17-02 pass under två söndagar. Det känns helt okej trots att jag är lite förvirrad hihi. Innan jag åkte hit så svängde jag förbi Ica och köpte celsius (ett måste om jag ska jobba ända till två!) och nötter. Blev så himla sugen på nötter när jag stog i butiken haha, jag som aldrig äter nötter annars. Tråkigt att jag bara hann träffa patrik i en halv timme innan jag var tvungen att åka men men, jag får väl väcka honom i natt när jag kommer hem så jag får pussa på honom lite hihi.
 
Annars har jag väl inte gjort någonting vettigt idag. Bara fixat hemma, kollat film, tagit en lång lång dusch. Jo! Jag loggade in på patriks dator för att leta efter nån bra film och så hittade jag en mapp på skrivbordet, som det stod sara på, som jag inte sett innan. Självklart var jag tvungen att klicka mig in och jag hittade massor av bilder! Bilder på mig och patrik när vi va 16-17, semesterbilder, festbilder, bilder från när jag gick i gymnasiet. Hade helt glömt bort att bilderna fanns haha så jag sparade ner dom på min dator också. Det var så roligt att kika igenom allt! Ska försöka lägga upp lite bilder här snart så får ni se. Emma, jag har massor av snygga bilder på din man hihi.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA, jag måste få se :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide