ÄNTLIGEN FREDAG

Idag har jag en riktigt bra dag. Var bara tvungen att kika in och säga det haha. Började jobbet 8.30 så jag fick lite sovmorgon, jag får bara lätta samtal med glada människor och det är fredag och sol. Kan det bli bättre? Dessutom har jag fått det nya schemat för jobbet och det är grymt! Jag är nästan mer ledig än vad jag jobbar haha perfekt. Det var längesen som jag hade en riktigt bra dag så detta känns galet skönt. Har under en tid känt att jag inte haft motivation till någonting alls och livet har liksom bara rullat på. Men jag mår bra nu. så himla bra.
 
Jo, tänkte även säga att jag har rensat typ hela min instagram och bytt namn. Heter saracarolinengstrom nu istället. Det känns faktiskt mycket bättre. ska bli bättre på att uppdatera också, och inte bara gilla alla andras bilder hihi.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide