LILL-LÖRDAG

Nu var det ett tag sedan jag skrev, mycket att göra och lite inspo är en dålig kombination för en blogg haha. Denna dagen började lite sisådär, eller det började redan igår kväll. Precis när jag lagt huvudet på kudden fick jag världens jäkla huvudvärk så det tog jättelång tid att somna. När klockan ringde vid 5 var jag inte alls redo att lämna sängen så efter ca 30 minuters snoozande så fick jag tvinga upp mig själv. Jag stressade på som vanligt och lyckades åka hemifrån 20 minter efter att jag gått upp. Tog bilen till jobbet för att hinna och påvägen dit blev det storm ute! Det blixtrade och blåste helt galet! Det har inte börjat regna än men det kommer nog snart kan jag tänka mig. Kallt är det också. Men det känns ändå som att det kan bli en riktigt bra dag, det känns så i magen iaf.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide