SUMMERTIME SADNESS

Eftersom att jag inte har någonting att göra på jobbet så tänkte jag uppdatera lite. Det va ju längesen nu. Måste bara säga, äntligen har jag fått en liten solbränna! Har spenderat min helg tillsammans med patrik, jenny och johan. På lördagen var vi i Vallda Sandö och solade och badade. Där brände jag även min stackars rygg .. och på söndagen åkte vi till en mindre strand i Åsa där vi fortsatte badandet och solandet. Det blir ju inte mycket bättre än så. Kändes nästan som att jag hade semester hihi. Nu är det inte långt kvar, jobbar min sista dag nästa fredag. 10dagar. så länge ska jag väl kunna hålla ut. Fast mitt huvud har nog redan gått på semester för allt jag har i tankarna är sol, sandstrand och drinkar. och att inte behöva ställa klockan på morgonen! det är nog det bästa med semester.  
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide