VÅRKÄNSLOR

Så då har jag varit iväg och handlat och ätit lunch hemma. Köpte med mig en islatte och en macka med fetaoströra från espresso house men när jag kom hem upptäckte jag att de gett mig fel macka. Fick en med ost och skinka.. jag gillar inte direkt ost och skinka men jag fick äta den ändå. Aja inte mycket att göra, njuter av min islatte istället! Gick även förbi kicks för jag ville kolla in ett hudvårdsmärke som jag har hört så mycket bra om. Blev en nattcreme och en ögoncreme som doftar precis som apelsiner! Ni vet doften som blir när man skalar en apelsin, precis så doftar de. Och jag känner mig så lycklig idag, en islatte i handen och solen i ansiktet. Perfekt dag att vara ledig på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide