ÖVERKÖRD AV ETT TÅG

Arbetade på stationen igår, 13-22. Hade fullt upp hela dagen men vid 20.30 lugnade det ned sig och jag fick äntligen sitta ner och ta en paus. Då fick jag sprängande huvudvärk istället och höll på att spy. Jag fick gå några minuter tidigare så jag hann gå in på pressbyrån och köpa värktabletter innan tåget gick. Kan varit den värsta tågresan i mitt liv. Satt och svettades som en gris och trodde att jag skulle spy precis hela tiden men jag lyckades att hålla mig, tack och lov! Däckade på två sekunder när jag kom hem och det var inte okej när klockan ringde imorse. Vaknade upp helt förvirrad, visste knappt vart jag var liksom. Hade fortfarande ont i huvudet så efter två värktabletter till kom jag upp ur sängen och nu sitter jag på jobbet. Jag mår så fruktansvärt dåligt idag, ont i huvudet och illamående. Känns verkligen som att jag blivit överkörd av ett tåg. Har ingen engeri alls så när jag kommer hem tänker jag bara gå och lägga mig och sova. Jobbar ju två dagar till innan jag är ledig i helgen så jag behöver all energi jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide