GODMORGON TISDAG

Godmorgon folket. Känner mig så dödligt trött idag och jag är inte ensam. Vet inte hur många som satt och sov på tåget haha. Jag vägrar somna på tåget eftersom jag tror att alla vill mig illa och vill ta mina saker. jag är så himla arbetsskadad haha. Tack och lov hann jag göra kaffe innan jag åkte hemifrån. Jag hatar att tåget går så dåligt när jag börjar 6.30. antingen blir jag hur tidig som helst och måste gå upp hur tidigt som helst. eller så blir jag lite lite sen och då går jag ändå upp klockan 5. så himla typiskt men det är inte mycket att göra.
 
Jo, måste berätta att i söndags fick jag ont i magen och jag har fortfarande ont. Dag 3 liksom, så himla konstigt. Vet inte om jag äter någonting som min mage tydligen inte klarar av? Har aldrig haft några problem annars så jag förstår inte riktigt vad problemet är. Går det inte över under veckan får jag nog åka till farbror doktorn men jag försöker hålla mig så långt ifrån vårdcentraler och sjukhus som de bara går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide