HÄR VAR DET TOMT

Oj, vad längesen det var jag hängde här. Har verkligen haft fullt upp och känt mig så stressad att bloggen inte har prioriterats alls. Men nu är det snart jul och imon är mitt sista arbetspass för sen är jag är ledig i 12 dagar! Då hinner jag förhoppningvis med bloggen mer. 
 
Har annars haft en superbra helg! I lördags hade jag och Patrik julfest hemma hos oss med alla våra nära vänner. Vi åt massor av god mat och godis och vi spelade både julklappsspel och "med andra ord". Jag har inte skrattat så mycket på länge och det var hur mysigt som helst att få träffa alla. Det känns som att det är svårt att hinna umgås med alla nu för tiden så detta blir nog en bra tradition som vi får hålla igång! Söndagen spenderade Patrik och jag med Hanna och Ankan. Vi låg hemma i soffan och kollade film halva dagen och på kvällen gick vi på Liseberg och myste i ösregnet haha. Kunde inte haft en bättre helg! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide