SEMESTER-MOOD

Godmorgon vännner. Jag har inte riktigt kommit in i semester-mood än, vaknade liksom vid klockan 7 haha. Emma, Anton och jag hade tänkt att promenera nu på morgonen men regnet öser ner så vi avvaktar. Det kanske blir bättre väder i eftermiddag och då ska vi ut och gå istället. 
 
Min telefon gick bananas igår, bytheway så Patrik och jag åkte till Frölunda torg och ordnade ny telefon båda två. JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Haha jag kan verkligen inte släppa den. Om ni frågar Patrik så har jag haft telefonen i handen sen jag köpte den. Materialistisk lycka när den är som bäst helt enkelt. Vi gick även in på HM och köpte kläder till Patrik. Är det bara jag som tycker att det är roligare att köpa killkläder än tjejkläder? 
 
Kvällen spenderade vi iaf hemma hos mamma och pappa för att fira att mamma fyllt år. Mamma fyllde år redan 19 juli men eftersom att de bara reser och aldrig är hemma så fick vi ta det lite senare. måste även säga att jag älskar att äta mammas och pappas mat, det är alltid så galet gott! måste bjuda in mig själv på middag oftare hihi
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide