SOMMARDAGAR

En sån fin dag det är! Har hunnit med hur mycket som helst känns det som. Har varit iväg och beställt en markis till balkongen och även köpt en grill! Patrik har snart monterat ihop den och sen blir det första riktiga grillningen för  i år. Vattnas i munnen bara jag tänker på det. En grillad köttbit tillsammans med rotfrukter i ugn, sallad och beasås, jag avlider vad gott! Har dessutom hunnit träffa min mustachiovän en liten stund. Min och hennes man skulle köpa innebandyklubbor i Klubbhuset så vi hängde på. Fick äntligen ge henne hennes födelsedagspresent! Lite lagom försent eftersom mustachiovän fyllde år 14 april haha men det är presenter från England så jag hoppas att det vägde upp hihi.
 
Jag har även just lagt en beställning på ett lock celsius och en låda med questbars. Och ett schampo & balsam som förhoppningsvis ska lösa mitt hårproblem. Varje gång jag kliver ur duschen så är mitt hår en stor trasselboll som tar jättelång tid att reda ut och dessutom så drar jag av hälften av mitt hår .. Tror att det är mitt nyvarande schampo och balsam som inte längre kommer överens med mitt hår så vi får se om det blir bättre med nåt annat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide