FÖRSOV MIG

KUL FÖR MIG. Hörde absolut inte väckarklockan idag utan vaknade vid 7  istället för 6 och av någon konstig anledning fick jag för mig att klockan var 6 och att alla klockor gick fel .. Ni hör ju själva hur efterbliven jag är på morgonen. Kom till centralen klockan 8 istället för 7,30 och DÅ ÄNTLIGEN gick att upp för mig att jag va helt fel i tiden haha! Som tur var blev jag bara en kvart sen till jobbet och som tur är sitter jag som handledare till Katarina vilket innebär att jag inte tar några samtal OCH SOM TUR ÄR har vi apt idag och tar samtal fram till 12. Sen blir det bara tjöt med kollegor resten av dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide