EN BÄTTRE TISDAG

Mötte ju som sagt upp Cissi efter jobbet och vi gick raka vägen till Espresso House. Jag tog mig en frapino med smaken cookies & cream som var supergod och Cissi tog klassikern islatte. Jag köpte en sån plastmugg också eftersom att man fick en "gratis" frapino då. Men jag är supernöjd med min mugg iaf! På vägen hem stannade jag till vid Ica och hämtade ut paket! Massor av älskade celsius och questbars i alla möjliga smaker. Och även nytt schampo och balsam som förhoppningvis ska lösa mitt hårproblem. Bästa paketet på länge! Nu ska jag laga lite middag till mig själv eftersom att patrik har jour på jobbet och är borta på jobb troligtvis hela kvällen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide