OH LOVE OF MINE, DISTRACTION AIN´T A CRIME

Jag har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera. Har inte haft varken lust eller ork till de. Har inte haft någonting att skriva heller men nu så. Jag kanske, kanske äger en lägenhet. Jag och Patrik vann budgivningen så nu skall allt annat bara falla på plats. Det är så sjukt mycket som ska klaffa liksom. Alla papper skall skrivas på och vi ska få ok från banken osv. Jag är nästan inte ens glad för innan så har de liksom aldrig funkat men nu kanske vi äntligen har lite flyt. Kanske. Skit samma, det blir som det blir!
 
Sitter på jobbet nu iaf och de är rätt lugn av någon konstig anledning men skönt för mig. Slutar sent idag, kl 22 och jag jobbar även imon.  Sen är jag ledig i helgen och vet ni. På söndag ska jag rida på islandshäst. Jag har typ ridit en gång i mitt liv och då höll någon i hästen och jag satt bara på den och höll i haha. Det räknas ju knappt. Känner mig så himla nervös men de kommer nog gå bra. Patriks mamma, syster och faster ska med så de kommer bli super kul. Ska bli skönt att göra någonting annat än att jobba eller sitta hemma som jag gjort senaste tiden.
 
Funny moments in the shower -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide