HELLO LOVELY FRIDAY

Har spenderat min dag på jobbet, på stationen. Hade så gymt kul haha jag och Bosse har snackat om sex heeeela dagen. Sån jäkla rolig gubbe! Jag hämtade ut en uniform igår och .... haha jag va väl snygg. Tröjan är en vanlig piketröja men byxorna är liksom höga i midjan och pösiga. Ska få skärp och en tjocktröja senare. Längtar efter tjocktröjan som är så himla mysig. Kom på att jag måste köpa ett par mörka skor som jag kan ha till uniformen. Jag äger inga sånna skor så idag fick jag har mina boots under vilket inte va speciellt snyggt. Så jag beställde ett par sneakers nyss på sportamore, de har 30% på större delen av sortimentet så jag sparade in ca 400 kronor. Perfekt ju! Skorna är så snygga och jag kommer använda de ofta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide