WE´RE THE MILLERS

Såg denna filmen nyligen och den ligger nu definitivt på min topp 5 lista! Kan vara en av de roligaste filmer jag sett haha. skrattade mig igenom exakt heeela filmen. Den handlar om en kille som är knarklangare och blir tvingad att smuggla knark mellan Mexico och Usa. Han tror inte att han skall klara det själv så han ber sin granne som är strippa att va hans fru under resan, hans andra granne blir hans son och en tjej som lever på gatan blir hans dotter. Det uppstår så många pinsamma situationer under filmen att jag fick gåshud haha. Ni vet när de blir så pinsamt att man knappt kan kolla .. Om man inte kollar på denna filmen så missar man verkligen någonting! 
 
Kolla trailern !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide