NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE YOU SMILE

Har spenderat denna dagen med på jobbet, surprise surprise! Fick lära mig någonting nytt idag som jag satt med. Hade as roligt haha men de är alltid kul att göra någonting annat än de gamla vanliga. Slutade tidigt idag, kl 3 så jag tog mig en promenad till stan eftersom att de va så fint väder. Tittade lite i affärer efter julklappar men hittade inga .. hittade däremot ett nagellack till mig själv hihi. Har letat efter ett glittrigt nagellack från Essie hur länge som helst så jag blev så glad när jag hittade det! De hade kampanjpris på det också vilket gjorde det ännu bättre. Köpte med mig en macka och kaffe hem från espresso house som blev middag. Patrik har jobbat över idag så jag va inte sugen på att göra mat till bara mig. Har istället packat ihop nästa hela badrummet och målat naglarna hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide