DET ÄR EN REGNIG, REGNIG DAG

Igår spenderade jag min kväll på gymmet. Spinning stod på schemat och det va nog det jobbigaste passet på länge. Mådde illa i slutet och när jag kan hem la jag mig bara på soffa. Orkade inte röra mig haha. Är nöjd att jag cyklade 1,5 mil på en timme iaf. På kvällen kikade jag och Patrik även på nya monsters ink, tror den heter monster university. Asså den är helt sjukt roligt, skrattade nog hela filmen! Det är en film som man måste se. 
 
Är ledig från jobb idag med eftersom att jag jobbar hela helgen. Det ösregnar ute så har ingen lust att hitta på någonting direkt men ska iväg och handla när jag kommer upp från soffan. Och när regnet inte öser ner längre. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide